Ενεργοποίηση πιο προσπελάσιμης λειτουργίας
Απενεργοποίηση πιο προσπελάσιμης λειτουργίας
Παράλειψη εντολών κορδέλας
Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Απενεργοποίηση κινούμενων σχεδίων
Ενεργοποίηση κινούμενων σχεδίων
  • A
  • A
  • A
  • GR
  • EN
ΕΥΕΔ ΕΣΠΑ ΑπΚΟ ΕΥΕΔ ΕΣΠΑ ΑπΚΟ
  • Ευρωπαϊκή Ένωση Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
  • ΕΣΠΑ 2014 - 2020
  • Αρχική
  • Προσκλήσεις
  • Διαγωνισμοί
  • Νέα
  • Εκδηλώσεις
  • Δημοσιότητα
  • Ενδιάμεσος Φορέας
  • Ποια είναι η ΑπΚΟ
  • Προκηρύξεις Τεχνικής Βοήθειας
  • Κατάλογος Προμηθευτών και Παρόχων Υπηρεσιών
  • Οργανόγραμμα/Στοιχεία Επικοινωνίας
  • Υλικό ενημέρωσης & ευαισθητοποίησης κατά της απάτης
  • Υποστηρικτικά κείμενα
  • NCPEaSI, Εθνικό Σημείο Επαφής

  • Αρχική σελίδα >
  • Ευρετήριο όρων

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο

  • Ενέργειες
  • Εκτύπωση σελίδας

ΠΙ

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) ως ανεξάρτητη δημόσια υπηρεσία, ιδρύθηκε το 1964 (Ν. 4379/1964). Σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 1566/1985 (άρθρο 24), το ΠΙ αποτελεί ανεξάρτητη δημόσια υπηρεσία, εδρεύει στην Αθήνα και υπάγεται απευθείας στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. To Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είναι ο παλαιότερος ερευνητικός και συμβουλευτικός φορέας σε ζητήματα παιδείας και με το έργο του συμβάλλει ουσιαστικά στη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής από το ΥΠΕΠΘ. Κύριος σκοπός του ΠΙ είναι η πολύπλευρη μελέτη του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, η υποβολή προτάσεων, γνωμοδοτήσεων και εισηγήσεων προς τον Υπουργό Παιδείας για όλα τα θέματα της εκπαίδευσης, καθώς και η εφαρμογή των αποφάσεων του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων σε εκπαιδευτικό-παιδαγωγικό επίπεδο.

Σύμφωνα και με μεταγενέστερες νομοθετικές ρυθμίσεις (Ν. 2525/1997, 2640/1998, 2817/2000, 2909/2001, 2986/2002 και 3194/2003) οι αρμοδιότητες του ΠΙ είναι: 

  • Η επιστημονική έρευνα, η μελέτη θεμάτων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της εκπαιδευτικής πράξης.
  • Η επεξεργασία και υποβολή προτάσεων για θέματα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας, Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης, Ποιότητας της Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και η χάραξη κατευθύνσεων για το σχεδιασμό και προγραμματισμό της εκπαιδευτικής πολιτικής.
  • Η παρακολούθηση της εξέλιξης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας και η προώθηση της εφαρμογής της στην εκπαιδευτική πράξη.
  • Ο σχεδιασμός και η μέριμνα για την εφαρμογή προγραμμάτων επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών καθώς και η αξιολόγησή τους.
  • Η εισήγηση για τη συγγραφή βιβλίων για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, καθώς και η λήψη μέτρων για τη βελτίωση των μεθόδων της διδακτικής πράξης και γενικότερα του εκπαιδευτικού έργου.

Ημερομηνία τελευταίας τροποποίησης: 18/1/2010

Επιστροφή στα αποτελέσματα
Διαύγεια
ΜΟΔ Α.Ε.
ΕΣΠΑ 2014-2020
Ευρωπαϊκό Ταμείο Προσαρμογής στην Παγκοσμιοποίηση
ΑΝΑΠΤΥΞΗ.gov.gr
Ελληνική Δημοκρατία Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσωεων
Σημαία Ευρωπαικής Ένωσης και Ελλάδος
Χάρτης Ιστοχώρου | Προσωπικά Δεδομένα | Προσβασιμότητα | Όροι χρήσης
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο
W3C